Kæmpe tak til alle, der har været med til at teste de nye funktioner i netbanken op til lanceringen.

Nu er netbanken opdateret for alle:

  • Ny oversigt over kontobevægelser
  • Nyt menupunkt “Forbrugsoverblik”

Hvad synes I om de nye muligheder?

 

OPDATERING:

27. nov 2015

Ole Møller, afd direktør for Digitale Kunder, ansvarlig for alle online funktioner i Jyske Bank 

Først tak for alle indlæg. Vi læser alle indlæg, og vi drøfter dem hver eneste dag. Især dem der er formuleret i en ordentlig og konstruktiv tone : )

Det har ikke været muligt at svare på alle indlæg, da vi har prioriteret at få gjort noget ved de problemer, I peger på. Derudover er der mange indlæg, der handler om det samme.

Der er kommet roser til de nye tiltag men også en massiv kritik, der går på 4 ting:

Print
Nej, vi har ikke fået en hjerneblødning. Vi var under tidspres, så vi valgte fejlagtigt at udskyde print. Vi vurderede, at I ville kunne klare jer med de udskrifter, der ligger i Netboks, indtil vi fik den nye print-funktion udviklet. Vi tog fejl – det er vigtigt for jer. Det var aldrig meningen, at vi ville afskaffe print for altid, og selvfølgelig skal I have en ordentlig printfunktion med valgfri periode til de opgaver, I har. Undskyld for den svipser. Vi har repareret noget af skaden ved at åbne for Ctrl+P, men det er ikke godt nok. Vi kommer hurtigst muligt med en rigtig print-funktion. Vi forventer at den nye print funktion kan være klar i løbet uge 50.

Eksportér til Excel
Samme overraskelse – vi undervurderede behovet. Eksportér til CSV-fil kommer med igen den 6. dec. Her ligger vi os også fladt ned.

Forbrugsoverblik
Baggrunden for at lave et forbrugsoverblik, har været en efterspørgsel fra rigtig mange Jyske bank kunder, der har ønsket at få bedre indsigt i deres forbrug, uden at skulle eksportere til Excel, Spiir eller lignende. Indvendingerne her har været, at det kan man sagtens selv. Og det er super fint, hvis man kan det – så er muligheden jo lige for, nemlig at slå det fra.

Design
Designet på Kontobevægelser og siderne generelt er lavet noget om. Designet er efter vores opfattelse moderne og friskt. Vi er dog så ydmyge, at vi lytter til jeres indvendinger. Vi kigger endnu engang på, hvad vi kan gøre, for at vise flere posteringer i skærmbilledet og få skik på de forskellige størrelser fonte m.m.

Kommer netbanken til at ændre sig fremover? Ja, hvis man læser tilbage i tiden her på Kundepanelet, så har der været en betydelig efterspørgsel efter forandringer og en utålmodighed for at få ændret på netbanken til noget bedre. Så det rykker vi på. Men det er klart, at vi også lærer af jeres indlæg.

I den næste periode vil der blive langt mellem svarene her på Kundepanel. Vi går ikke i flyverskjul – og vi skal nok få læst yderligere indlæg – men lige nu prioriterer vi at bruge tiden på at fikse de problemer, I peger på.

 

_0001_Jyskebank